cinta ini budak sampai mati

Sunday, June 20, 2010

Farhana Izyan i will miss u (al-fatihah)


al fatihah, semoga rohnye dicucuri rahmat dan ditempatkn bersama org2 yang berimam insyaallah..ana i will pray for u..always..

aku kenal ana melalui iqi,1st tyme aku jumpe arwah dia memang peramah org nye,xsalah la kalu ramai yang menangis akan pemergiaan dia..allah lebih sayangkn dia..sebak hati nie bila dapat tau yg kawan kite telah pergi meningal kn kite,walaupon aku hanya kenal arwah sekejap tp aku tau dia mmg baik..tak sombong,suke makan ice krim kat kedai dpn game 2..hm ana...

punca pemergiaan ana aku dapat tau dalam fb dia ade sorang membe dia teks nie (Fariza Yunus)
hi there.die xcident kat roundabout sec9(near masjid saas n kedai kopi)
she loss control of her car.
xcident at 145 am.
Al-Fatihah.


and aku dapat tau arwah yg drive mase 2..coz bf dia xtau drive manual,pastu loss control..i dont know what exactly happen..info nie pon dpt tau dr fb dia.takziah kepada keluarga arwah farhana izyan dan kekasih kesayangan dia Khusyairi Qaliq,kuatkn semangat dan banyak kn berdoa kepada arwah semoga dirahmati dan ditempatkn bersama org2 beriman..insyaallah..al fatihah, amin.

No comments:

Post a Comment