cinta ini budak sampai mati

Friday, June 11, 2010

world cup MELAKA!!

hehehe..mesti pelik kn nape aku cakap world cup melaka,sebetulnye world cup afrika kn..ha nak cite siket la pasal world cup melaka selangor nie,atau lebih faham sukma ke 13,xtau ke? ha diadakn kat melaka, stadium hang tuah,xpon budak melaka cakap stadium kubu sebap dekat gan skolah kubu. ye ke? entah tu bkn topik aku nk cita..ha nak cite pasal sukma nie..best gile, mybe 1st time kot aku tgk live bola, 2 yg jadi best gile kot,hehe..

td kire2 jam 8lebih la aku sampai je kat stadium kubu 2 gile bapak ramai jejaka2 yg xberapa nk hensem terjerit2 cm ape ntah ak pon xdapat nak lebelkn diaowg nie..jalan,punye jalan lepak kat satu tempat nie..biase la gurl2 kot mesti la nk cover cun kn, aku pon betul2kn la rambut aku yg ikal mayang nie..tetibe je aku terdengar suare dari atas selang 2 atau 3 tempat aku duduk 2 ade suare cakap "WOI RAMBUT SERABAI BARU LEPAS MAEN KE?" kimak betul!!! tp aku positifkn diri aku."ah leha ko nk terasa kenapa dia cakap orang laen kot..ko bt xgeti je.."so aku pon bt xtau je la kn..bkn dia sound aku pon.. tau la rambut aku lawa mesti diaorang jeles gan rambut aku yg lawa niekn..hehe

perlawanan td senget gak melaka lawan selangor..hm melaka memang hebat,selangor pon xkurang hebatnye..tgk punye tgk..aku dengar lagi suara budak setan yg mcm bebola babi 2,tejerit2 memaki hamun pemain2 bola sepak yg tgh mengharumkn nama negeri masing2..hai la budak aku tau la ko pure melaka mari punye..walaupon ade yg megatakan owg melaka nie bahasa dia kesat tp ko xperlu la tunjukan dengan over sgt..sampai rap pon ko maki kn..isk2..isk..naseb baek la aku bkn pure melaka.tp kelaka la jugak..cume bahasa sesetengah budak setan 2 je yg agak kurang biadap sikit..

1st half..still o-o lg..so sape yg nk tukar tempat ke,nk g toilet ke sume pegi la..ade lak sorang mamat nie yg bajet hensem dari golongan budak setan 2 sume jalan la kat depan aku,kononnye nk g toilet la,aku buat xgeti je la sebap muke dia selalu nampak kat dataran pahlawan 2..muke mintak pelempang je aku tgk..lepas 3 ke 4 minit dia dtg balik bawak batu doh!! cuak gak aku..takot2 diaowg balik dari atas kena pale aku ke..pale pakwe aku ke isk bahaya doh!! naseb baek la dia xlalu kat aku,tp ade satu benda aku dgr lagi,boleh ke membe dia cakap "weyh aku tau ko nk tgk awek 2kn" patu mamat 2 balas dgn selamba kodok dia "ala awek lama, da pakai pon" isk siapa la aweks yg dia maksudkn 2..kesian betul aweks 2, mesti malu..aku nk cakap siket la kalo ko da pakai ke ko maen ke perlu ke ko kecoh2 ek?? cube kena kat adik ko..malu tak ko? isk2...xtau la budak2 sekarang nie peragai cm haish entah la..

aku masih lagi meyaksikn pelawanan bola ,igt nk la snap 2 3 pic tapi takot kena kutuk la nanti sebap selangor da gol 1-0..tapi aduhai kalo aku jadi pm melaka pon aku malu dengan sikap segelintir rakyat aku kalo mcm nie..nak tahu ape budak2 setan 2 buat? dia maki kan nye pemain selangor babi la,pukimak la,,anak hanjing la..megapa korang perlu maki hamun? selangor dapat gol atas usaha kumpulan diaowgkn..haish..xpaham betul la.

tp yang aku pelik lepas beberapa minit melaka pula dapat 1 gol yg aneh nye kenapa sume org baling botol air? nie sokong melaka ke? sokong selangor nie? td bukan maen lagi ko dok maki hamun selangor dapat gol 1, nie melaka dapat gol ko baling botol la??? macam mane 2??aku pon da xfaham dengan org melaka nie..xpasal2 polis kena jaga kat depan pagar 2..tp yg kesian nye dengan polis2 kena bahan gan budak2 setan nie..hehe kesian abg polis 2..sabar je la..ade satu lawak kelaka yg buat aku turut gelak kn abg polis 2..ade sorang budak nie cakap "abd polis kalo baling botol kena masuk seksen bape?" hahaha bebodo betul la budak 2..abg polis 2 muke bengang je..ade plak sorang g polis nie tgh dok tekan hp dia sorok2 pastu ade lagi suare "ha..ha...abg polis msj kawan..abg polis msj kawn..."hahahaha..kesian aku tgk polis2 2 xboleh buat ape2 pon..sabar je la kat budak2 nie sume..hihi..pepon aku enjoy sgt hari nie..dapat tgk sukma , dapat tgk world cup mexico afrika,best..thanks kat beloved aku macha,lopes,shrek n paat...thnks korang.

No comments:

Post a Comment