cinta ini budak sampai mati

Monday, June 7, 2010

i like walking in rain bcoz no one know i cry....♥

boleh dikatakn setiap malam aku menangis..menagis megenagkn nasib aku nie.mgenangkan ade bf yg xpenah nk menghargai aku..macha sori, aku cume luah kn ape yg aku rasa..aku xmampu nk luahkn dengan kata didepan ko..aku nk ko tahu ape yg aku rasakn..da beribu kali aku minta ko hargai aku..tp....kenapa ko masih xmengerti aku..ape lagi yg engkau mahukn..aku hanya nk ko speend time dgn aku...buat sumthing yg berbeza..mmg keje kite bt kite hari2 jmp,tp 2 xbermakna kite da luang kn mase besama, aku cume nk sebulan 2 ape la salah ko bawa aku lepak kat jety,cite problm masing2..bertukar pendapat..salah ke cha?hanya sekali sebulan.

aku rasa macam kehilangan..kehilangan sesuatu yg amat bernilai dalam hidup aku..hidup aku sekarang semakin xmenentu..aku xtau ape yg aku cari selama nie..ape yg aku nk dalam hidup aku,nk smbg stdy pon susah..sumenye swasta..apply yg gov xdapat..hampe betol,ya tuhan ku..adakah ini dugaan mu atau sekadar untuk meguji aku?macha i try forget u, but i cant...u really make me crazy...

No comments:

Post a Comment