cinta ini budak sampai mati

Sunday, June 27, 2010

love story



malam nie aku rase cm nk cite kat someone pasal love story but kat rumah sume org da sampai sepanyol..tinggal la aku keseorangan bersama intenet.."so leha cite la kat dalam belog,ade la gak sorang dua boleh bace kn"..hehehe..before aku tulis,aku nk mintak maaf kepada sesiapa yg ade kaitan or terasa hati, mane la tau kot2 ade kaitan ke gan love story korang kn..but dun wory nie sume kisah hidup aku..hehe bace la kalo korang xbosan.. cekidott...!!



habis je spm aku mintak keje kt gsc. mase intvw aku kuar dari lif aku selisah gan sorang mamat yg xberapa nk hensem, dok pandang2,hehehe comel la gak mamat 2..then ego siket la jalan bt bodo je..hehehe..xku sangka aku diterima keje part time kat gsc,1st day aku keje aku knl gan mcm2 peragai org kat gsc 2..tp kenapa hati aku cm terpaut kat sorang mamat nie yg dok aku kiem salam setiap waktu? adakah sebap di lif aritu? nk ckp hensem? hitam, nk ckp macho? jauh skali tp manis 2 ade la..aku xtau ape yg membuat aku semakin tergile kn mamat steward yg bernama
WAN REDZWAN!!!



lepas bape ari aku keje kat gsc,mcm ari2 biase dtg je kat steward aku suruh kiem salam kat redzwan yg pakai cermin mata,coz ade 2 org redzwan kt ctu..kot2 salah org mampoi aku...hehe "ala ape nk malu leha wan 2 bkn kenal ko pon,ko baru keje kan.."ceceh bisik aku sendiri la..nk cover malu la konon..rupenye dia tau aku yg dok kiem salam kat dia, petang 2 before aku balik keje dia dtg kat kaunter aku,1st time dia tegur aku, dia cakap
"aku last keje ari nie" aku jawap "ye ke? ow kenapa?" wan "nk masuk stdy da, um ko ade num tepon x?" aku "ade2 (dgn penu excitednye aku,amek pen) jap ea..012..." wan "oke t aku msj"


dalam ati aku mase 2 OMG!! dia mintak fon num aku la weyh..dia syok kat aku gak ke? hahaha hapy doh..gile babi nye hapy..kebetulan malam 2 dapat gaji aku gan group2 aku g la makan mcd..1st gaji kot..makan besar la siket..terkejutnye aku WAN REDZWAN ade kat mcd 2 jugak!! omg!! skali lagi hati aku da berbunga2...nk makan pon "control cun leha"..control..dia pandang ko 2..bisik aku la..aku rase mase 2 ya allah kenapa setiap kali aku nampak wan redzwan nie hati aku berdebar2..mcm ade sumting yg buat mata aku tatap raut wajah dia yg xhensem 2..mcm ade sumting yg buat aku rase nk berlari cm cite hindustan then hugs dia..cm ade sumthing yg buat aku resah dgn pandangan dia..





sampai je kat rumah aku dapat msj dari wan.hapy aku..ade respon mamat ne..haha nie leha la beb..mesti dia cair nye konon bajet bagus la 2!!
msj pnye msj, then dia ajak aku kuar,1st day aku kuar just pg mkn balik,mybe masing2 xtau nk bt pe kot.
pastu cm org laen,kiteowg buat date yg kedua lak..ha date yg kedua nie best..sampi aku mati pon aku xkn lupe.
thanks wan..



hari 2 aku pakai baju merah yg agak seksi,kiteog g tgk wayang,jalan2 mkn2,pastu da xtau nk bt pe dia ajak aku lepak jety,kat jety 2 ade pool,kiteowg maen la pool tp malunye aku xgeti maen pool..mase dia ajar aku 2..aduhai perfume dia menusuk2 kat jantung aku,hingga terasa nak pusing hug n kiss dia..tp relek la leha tunjuk ego siket la..
hapy sgt 1st time dia hold tangan aku.bile dia dekat gan aku je,aku rase cm ade ade magnet yg buat aku nk pandang raut wajah dia yg polos 2.mcm ade magnet yg buat aku rase nk kiss dia,mcm ade magnet yg buat aku rase nk hug dia,
"wan aku nk kau tau mase nie aku da mule suke ko,aku da mule gilekn ko,aku da cintakn ko,aku da mule segalanye dgn ko mase kite g maen pool 2 wan.




lame..kelamaan kite owg mcm da kerap kuar,dia selalu hantar aku balik,selalu lepak kat jety,cite problm masing2..padahal aku xpenah pn cite kat org laen pasal aku n family aku..sampai satu hari 2,aku yg mintak declare couple..dengan harapan wan terima aku,
"wan aku rase aku mcm suke kat ko..aku cm cintakn ko" wan "sebenarnye aku pon suke kat ko"
walawey!!! sebenarnye cinta aku xbertepuk sebelah tgn la beb!!! so kite owg couple..
mcm2 rintangan n halang belaku sampai satu hari 2 terserempak wan, actly aku just kuar lunch gan pejol secare xsengaja then terserempak gan wan,wan yg marah tros buat cm xkenal je,hm sedih beb,rase cm nk mati je,pujuk punye pujuk dia da xnk layan aku..wan aku hanya cintakn ko sorang je!!! hnya wan redzwan sorang!!!



entah cm ne satu ari 2 aku masih xputus asa pujuk wan,then aku dtg chtq store belikn wan ice krim mcflury..pastu tgk dia cm xlayan aku je,aku bla la..malam 2 dia call aku,dia tny ko nk ikot g mtv world stage tak?skali lagi aku rase da dapat kembali cinta aku..semestinya nk la!!!



enjoy sgt mase mtv 2..balik je mtv ade sumthg belaku,aku rase wan semakin sayangkn aku,kite semakin akrab,selalu jumpe overnite kt mcd sesame sebap masing2 xnk balik,round2 naek motor sampai aku period pon xpasan tetembus kat suar argh!! malu gile!!..sampai la segala2nye kiteowg kongsi besama..suke,gelak,menagis,susah,senang dia sentiasa ade dgn aku.
"aku rase cm xle hidup tanpa ko wan..ko la segalanya utk aku.."

aku paling suke ko hugs aku dari belakang wan rase hembusan nafas ko dihelaian rambut aku,rase kasih syg ko..aku suke ko dukung aku,walaupun aku tau aku berat,ko ttp dukung akukn..hihihi,aku suke kiss ko,sebap bile aku kiss ko aku mcm dapat satu feel yg buat aku rase selamat bile besama ko..aku suke ko kiss dahi aku..walaupun ko xsuke..sampai la kehari nie aku da kenal family ko,family aku da kenal ko,everthing kite buat same2,sampai aku xboleh dok diam kalo sehari xjumpa ko..kita g jogging same2,g kl amek brg sama2 penat,tolong mak kat kedai,g teganu,mkn sepinggan sama2,mandi,tido,semuanya bersama wan!!tp kenapa wan?

kenapa kite kena berpisah?kenapa nk break? mane silap aku?ape kurang nye aku? betul ke ko cintakn aku? betul ke ko sayangkn aku? tp kenapa bile ko susah,ko xnk aku ade besama ko? ko igt aku nie bcinta gan ko sebap nk harta ke? kenapa wan?sumpah aku cintakn ko setulus hati aku,bkn kerna ko ade kedai,bkn kerana ko bg aku hadiah.bkn kerana ko slalu shoping utk aku..BUKAN WAN!!AKU CINTAKN KO!! AKU CINTAKAN KO KERANA HATI,KERANA AKU SAYANGKN KO!!AKU NK BERADA GAN KO DISETIAP SAAT,SENANG ATAU SUSAH KO WAN!! KO FAHAM TAK!!

tp...kalau ko mmg betul nk break jugak aku redha wan...mungkin ko da ade gurl yg jauh lebih baek dari aku,mungkin aku tak sesempurna gurl 2,mungkin aku xdapat bahagiakn ko, atau mungkin aku bukan la kekasih yg baek untuk ko..hanya ko je yg layak menilai aku wan...terpulang la pada ko..semua nye aku terima dengan redha,aku akan simpan sume kenangan kite sampai bile2..n aku harap gurl yg ko pilih 2 adalah terbaek dan paling baek untuk ko!! aku xkn bercinta lagi!! serik!! cukup la ko yg terakhir
wan redzwan(macha)..

2 comments:

  1. auntie :(
    aku sedih baca post kau nie!!
    seriusly!!
    kau jaga diri baik2 ye!
    aku tak da benda nak cakap sbb orang yang dapat tenangkan diri kau adalah kau..
    so takecarelah!
    :D
    aku sayang kau :D

    ReplyDelete
  2. this 1st time bukak blog kamu..
    but this story mmg2 terlalu bermakna..

    ReplyDelete