cinta ini budak sampai mati

Wednesday, June 2, 2010

TERENGGANU BEST!!



ni dia keadaan aku di terengganu, sonok gile beb..naseb baek ade driver yg amator(AMANDOR hehe)...nak tau sape driver aku hahaha...org nye cute2 je..itam manis..chuby2..hahaha yg penting dia berwarne coklate bkn hijau ea... ha nie dia org yg aku maksudkn...tak de ko x enjoy la kiteowg shrek.....



alololo comey nye diek...

naseb baek la ade si shrek nie..kalo tak mesti aku xdapat pegi tmpt2 yg best dan tesorok lagi indah 2..terasa fresh berada kat teganu nie..thanks shrek!!

memang tak salah lagi la..teganu nie memang banyak tempat yang menarik dan lawa2 n gile fresh doh...walaupun nama tempat 2 batu buruk tp pemandangan dia cool beb...aku xtau la betul ke x nama tempat 2 batu buruk..shrek yang bagitau aku..katanye tempat 2 nama batu buruk sebap sempena ade batu besar yg teramat kat situ..ni gambar batu 2..besar kn...


batu nie xde la buruk mane,mungkin org kat sini yg gelar ia batu burk kot..atau pon ko yg tipu aku ye shrek..

ha nie plak bas yang sangat unik selama nie aku jumpe..nama bas nie cas ligas cool gak kalo dapat naek bas nie..tp xsempat, kena cepat mase 2, so aku dapat snap pic bas nie dalam keta je..




No comments:

Post a Comment